Płatności i dostawa

Dostępne metody płatności

Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom i zapewniając jak największy komfort oferujemy trzy metody płatności:

  1. PayU – wg badania Gemius z roku 2018 jest to najczęściej wybierany system płatności w Polsce
  2. Za pobraniem – płatność kurierowi w momencie dostarczenia przesyłki
  3. Przelewem na konto:

Lavello Sp. z o.o.
ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 25A
65-021 Zielona Góra
Polska

PKO Bank Polski
13 1020 5402 0000 0002 0552 2521

Koszty i metody wysyłki

Koszt wysyłki wynosi:

  • 15zł za przesyłkę baterii i akcesorii
  • 39 złotych za wysyłkę zlewu o wadze do 25 kg oraz 78zł dla zlewu o wadze ponad 25kg
  • w przypadku płatności za pobraniem ceny są wyższe o 10zł

Paczki wysyłane są kurierem GLS oraz Ambro.

Czas realizacji zamówienia

Na czas realizacji zamówienia składa się czas produkcji zlewozmywaka (jeśli jest w zamówieniu), skompletowania zamówienia oraz dostawy do klienta.

Czas produkcji zlewozmywaka może trwać do 5 dni roboczych.

Skompletowanie zamówienia najczęściej trwa 1 dzień roboczy.

Średni czas dostawy wynosi do 3 dni roboczych od chwili nadania.

Przy płatności przelewem czas realizacji zamówienia liczony jest od daty zaksięgowania przelewu na naszym koncie.

Informacje o stanie realizacji zamówienia i śledzenie przesyłki

Po złożeniu zamówienia, będziemy Cię informowali o jego aktualnym statusie drogą mailową.

Po nadaniu przesyłki otrzymasz dodatkowo numer listu przewozowego umożliwiający śledzenie przesyłki na stronie internetowej przewoźnika. Przewoźnik może także przesłać Ci wiadomość SMS z terminem dostawy.

Zabezpieczenia transportowe

Każdy zlew pakujemy z najwyższą starannością i uwagą aby dotarł do Państwa nieuszkodzony.

Zamówienie, które Państwo otrzymacie zapakowane jest w karton o wysokiej gramaturze, a sam zlew po bokach i od spodu zabezpieczony jest styropianem, co zapewnia bezpieczeństwo w transporcie. Dodatkowo na kartonie znajduję się informacja „Ostrożnie szkło”, która jest respektowana przez naszych przewoźników.

Kolejnym atutem jest ubezpieczenie każdej przesyłki na kwotę do 5000 zł, co usprawnia reklamację z tytułu szkody transportowej.

(Uwaga! Już wkrótce nasze produkty będą pakowane w opakowanie z profilem kartonowym (stelaż kartonowy), który zapewni jeszcze lepszą ochronę w podróży).

Sprawdzenie stanu przesyłki a uszkodzenia transportowe

Zalecamy sprawdzenie stanu zawartości przesyłki po jej odebraniu.

Uszkodzenia transportowe można reklamować w okresie maksymalnie do 7 dni od daty otrzymania przesyłki ale ze względu na długość okresu realizacji zamówienia zalecamy sprawdzenie stanu przesyłki niezwłocznie po jej otrzymaniu i spisanie protokołu szkody. Umożliwi to szybsze i bezproblemowe przeprowadzenie procedury reklamacyjnej.

( Uwaga! Jeśli wybrałeś metodę płatności „za pobraniem”, to będziesz mógł sprawdzić stan zawartości przesyłki dopiero po jej opłaceniu. )