Płatności i dostawa
Dostępne metody płatności
Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom i zapewniając jak największy komfort oferujemy trzy metody płatności:
- PayU – wg badania Gemius z roku 2018 jest to najczęściej wybierany system płatności w Polsce
- Za pobraniem – płatność kurierowi w momencie dostarczenia przesyłki
- Przelewem na konto:
Lavello s.c. ul. 55 Pułku Piechoty 34, 64-100 Leszno
Santander Bank Polska – 72 1090 2590 0000 0001 3203 6847
Koszty i metody wysyłki
Koszt wysyłki wynosi:
- 15zł za przesyłkę baterii i akcesorii
- 39 złotych za wysyłkę zlewu o wadze do 25 kg oraz 78zł dla zlewu o wadze ponad 25kg
- w przypadku płatności za pobraniem ceny są wyższe o 10zł
Paczki wysyłane są kurierem Pocztex.
Czas realizacji zamówienia
Na czas realizacji zamówienia składa się czas produkcji zlewozmywaka (jeśli jest w zamówieniu), skompletowania zamówienia oraz dostawy do klienta.
Czas produkcji zlewozmywaka może trwać do 5 dni roboczych.
Skompletowanie zamówienia najczęściej trwa 1 dzień roboczy.
Średni czas dostawy wynosi do 3 dni roboczych od chwili nadania.
Przy płatności przelewem czas realizacji zamówienia liczony jest od daty zaksięgowania przelewu na naszym koncie.
Informacje o stanie realizacji zamówienia i śledzenie przesyłki
Po złożeniu zamówienia, będziemy Cię informowali o jego aktualnym statusie drogą mailową.
Po nadaniu przesyłki otrzymasz dodatkowo numer listu przewozowego umożliwiający śledzenie przesyłki na stronie internetowej przewoźnika. Przewoźnik może także przesłać Ci wiadomość SMS z terminem dostawy.
Zabezpieczenia transportowe
Każdy zlew pakujemy z najwyższą starannością i uwagą aby dotarł do Państwa nieuszkodzony.
Zamówienie, które Państwo otrzymacie zapakowane jest w karton o wysokiej gramaturze, a sam zlew po bokach i od spodu zabezpieczony jest styropianem, co zapewnia bezpieczeństwo w transporcie. Dodatkowo na kartonie znajduję się informacja „Ostrożnie szkło”, która jest respektowana przez naszych przewoźników.
Kolejnym atutem jest ubezpieczenie każdej przesyłki na kwotę do 5000 zł, co usprawnia reklamację z tytułu szkody transportowej.
(Uwaga! Już wkrótce nasze produkty będą pakowane w opakowanie z profilem kartonowym (stelaż kartonowy), który zapewni jeszcze lepszą ochronę w podróży).
Sprawdzenie stanu przesyłki a uszkodzenia transportowe
Zalecamy sprawdzenie stanu zawartości przesyłki po jej odebraniu.
Uszkodzenia transportowe można reklamować w okresie maksymalnie do 7 dni od daty otrzymania przesyłki ale ze względu na długość okresu realizacji zamówienia zalecamy sprawdzenie stanu przesyłki niezwłocznie po jej otrzymaniu i spisanie protokołu szkody. Umożliwi to szybsze i bezproblemowe przeprowadzenie procedury reklamacyjnej.
( Uwaga! Jeśli wybrałeś metodę płatności „za pobraniem”, to będziesz mógł sprawdzić stan zawartości przesyłki dopiero po jej opłaceniu. )