Płatności i dostawa

Dostępne metody płatności

Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom i zapewniając jak największy komfort oferujemy trzy metody płatności:

  1. PayU – wg badania Gemius z roku 2018 jest to najczęściej wybierany system płatności w Polsce
  2. Za pobraniem – płatność kurierowi w momencie dostarczenia przesyłki
  3. Przelewem na konto:

Lavello s.c. ul. Narutowicza 36, 64-100 Leszno
BZWBK – 72 1090 2590 0000 0001 3203 6847

Koszty i metody wysyłki

Koszt wysyłki wynosi:

  • w przypadku przedpłaty na konto: 29 złotych
  • w przypadku płatności za pobraniem: 39 złotych

W zależności od zamówionych produktów paczki wysyłane są kurierem TNT lub Pocztex.

Czas realizacji zamówienia

Na czas realizacji zamówienia składa się czas produkcji zlewozmywaka (jeśli jest w zamówieniu), skompletowania zamówienia oraz dostawy do klienta.

Czas produkcji zlewozmywaka zależy od jego koloru i wynosi:

  • do 10 dni roboczych – dotyczy kolorów: beżowy, czarny grafit, czarny metalik,
  • do 14 dni roboczych – dotyczy kolorów: szary, szary metalik, brąz metalik,

Skompletowanie zamówienia najczęściej trwa 1 dzień roboczy.

Średni czas dostawy wynosi od 1 do 2 dni roboczych od chwili nadania.

Uwaga! W wypadku płatności przelewem czas realizacji zamówienia liczony jest od daty zaksięgowania przelewu na naszym koncie.

Informacje o stanie realizacji zamówienia i śledzenie przesyłki

Po złożeniu zamówienia, będziemy Cię informowali o jego aktualnym statusie drogą mailową.

Po nadaniu przesyłki otrzymasz dodatkowo numer listu przewozowego umożliwiający śledzenie przesyłki na stronie internetowej przewoźnika. Przewoźnik może także przesłać Ci wiadomość SMS z terminem dostawy.

Zabezpieczenia transportowe

Każdy zlew pakujemy z najwyższą starannością i uwagą aby dotarł do Państwa nieuszkodzony.

Zamówienie, które Państwo otrzymacie zapakowane jest w karton o wysokiej gramaturze, a sam zlew po bokach i od spodu zabezpieczony jest styropianem, co zapewnia bezpieczeństwo w transporcie. Dodatkowo na kartonie znajduję się informacja „Ostrożnie szkło”, która jest respektowana przez naszych przewoźników.

Kolejnym atutem jest ubezpieczenie każdej przesyłki na kwotę do 5000 zł, co usprawnia reklamację z tytułu szkody transportowej.

(Uwaga! Już wkrótce nasze produkty będą pakowane w opakowanie z profilem kartonowym (stelaż kartonowy), który zapewni jeszcze lepszą ochronę w podróży).

Sprawdzenie stanu przesyłki a uszkodzenia transportowe

Zalecamy sprawdzenie stanu zawartości przesyłki po jej odebraniu.

Uszkodzenia transportowe można reklamować w okresie maksymalnie do 7 dni od daty otrzymania przesyłki ale ze względu na długość okresu realizacji zamówienia zalecamy sprawdzenie stanu przesyłki niezwłocznie po jej otrzymaniu i spisanie protokołu szkody. Umożliwi to szybsze i bezproblemowe przeprowadzenie procedury reklamacyjnej.

( Uwaga! Jeśli wybrałeś metodę płatności „za pobraniem”, to będziesz mógł sprawdzić stan zawartości przesyłki dopiero po jej opłaceniu. )