Umywalki – regulamin zwrotów i gwarancji

Gwarancja

Na zakupioną umywalkę konglomeratową w naszym sklepie udzielamy 2 letniej gwarancji. Gwarancja obejmuje uszkodzenia i zmiany lakieru, zmiany powierzchni umywalki przy odpowiednim użytkowaniu produktu według zaleceń.

Zwroty - odstąpienie od umowy

Konsumentowi który zdecydował się na zakup naszych produktów w naszym sklepie internetowym przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 30 dni (14 dni ustawowych oraz dodatkowe 16 gwarantowane przez naszą firmę).

W tym celu prosimy złożyć oświadczenie np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@otozlewy.pl

Następnie zwracany towar należy odesłać w oryginalnym opakowaniu wraz z kompletną zawartością, umywalka oraz akcesoria muszą być nieuszkodzone oraz nie mogą nosić śladów użytkowania.

Uwaga: W przypadku zwrotu umywalki konglomeratowej prosimy o dołożenie wszelkich staranności, aby produkt był solidnie zabezpieczony w kartonie tzn. aby był ciasno włożony w styropianowy stelaż.

 

Zwracaną rzecz należy odesłać na adres naszej fabryki:
Lavello s.c
ul. Usługowa 4
Nisko, 37-400

 

Odsyłając zlewozmywak prosimy pamiętać o ubezpieczeniu przesyłki na wypadek ewentualnego uszkodzenia w transporcie oraz zaznaczeniu na liście przewozowym iż dostawa jest możliwa tylko od poniedziałku do piątku w godzinach 8-18.

Uwaga: Prosimy mieć na uwadze iż w związku z sytuacja pandemiczna w kraju większość przewoźników wprowadziła inne regulacje dotyczące ewentualnych uszkodzeń transportowych i w większości przypadków protokół szkody sporządzany jest droga elektroniczną. W takim przypadku nadawca przesyłki jest odpowiedzialny za sporządzenie protokołu szkody oraz złożenie reklamacji u przewoźnika.

Wszelkie zwroty płatności realizowane są na podane wcześniej konto bankowe zaraz po otrzymaniu i sprawdzeniu odsyłanych produktów jednak nie później niż w terminie 14 dni.

Reklamacje

Reklamacje umywalek konglomeratowych

W przypadku reklamacji z tytułu uszkodzenia zawartości przesyłki w trakcie transportu, prosimy niezwłocznie skontaktować się z biurem obsługi klienta w celu zgłoszenia faktu. W takiej sytuacji prosimy o przesłanie zdjęć uszkodzonego towaru wraz ze zdjęciem protokołu szkody ( jeżeli był sporządzony) na adres mailowy: reklamacje@lavello.pl

Reklamacje z powodu uszkodzeń transportowych można składać w terminie 7 dni od daty otrzymania przesyłki, dlatego tak ważne jest aby sprawdzić zawartość przesyłki zaraz po jej otrzymaniu.

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, należy niezwłocznie złożyć reklamację na adres e-mail: reklamacje@lavello.pl

W związku stwierdzenia wady klient ma prawo żądać od sprzedawcy:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Wszelkie reklamacje rozpatrywane są przez nasza firmę niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia.

 

Reklamacje akcesoriów

W przypadku reklamacji akcesoriów nie trzeba ich demontować i odsyłać do naprawy. Aby przyspieszyć cały proces prosimy o przesłanie zdjęć wady lub uszkodzenia bądź też nagranie krótkiego filmiku jeśli problem dotyczy sytuacji typu: uszkodzenie głowicy, wyciek wody itp. Wraz z załącznikami prosimy o podanie aktualnego adresu do wysyłki abyśmy mogli przekazać zgłoszenie do serwisu.

Powyższe informacje prosimy kierować na adres reklamacje@lavello.pl

Wszelkie reklamacje akcesoriów są rozpatrywane po otrzymaniu zgłoszenia a wszelkie naprawy oraz wymiany części odbywają się w drodze wysyłki.

Nie oferujemy serwisu u klienta w domu.